Produkto reklama

Lietuvos kvapas
Lietuvos kvapas, 2010, gaminio dizainas – Juozas Brundza, grafinis dizainas – Giedrius Laurušas

Lietuvos kvapas
Lietuvos kvapas, 2010, gaminio dizainas – Juozas Brundza, grafinis dizainas – Giedrius Laurušas

Lietuvos kvapas
Lietuvos kvapas, 2010, gaminio dizainas – Juozas Brundza, grafinis dizainas – Giedrius Laurušas

Lietuvos kvapas
Lietuvos kvapas, 2010, gaminio dizainas – Juozas Brundza, grafinis dizainas – Giedrius Laurušas

Lietuva yra pirmoji šalis pasaulyje, galinti apie save papasakoti kvapu – nauju ir originaliu šalies simboliu. „Kurdami „Lietuvos kvapą“, siekėme atkartoti ne tik Lietuvos kvapus, bet ir papasakoti istoriją apie mūsų šalį: miestus, kaimus, gamtą, protėvių tradicijas ir kultūrinį paveldą, žmonių charakterio bruožus, šalies pasiekimus ir patirtį – visa, kuo pagrįstai didžiuojamės ir už ką esame gerbiami“ – sako kvapo kūrėjai.

Iš pradžių juntami gaivūs, šviežumu dvelkiantys bergamočių, lauko gėlių, imbiero, aviečių, raudonųjų uogų ir greipfruto kvapai atskleidžia, kokie mes esame ir ką atvykęs į mūsų šalį žmogus iškart pamato. Gyvename apsupti žalios gamtos, turime jaukius miestus. Mūsų žmonės – veiklūs, išsilavinę, atviri naujovėms, smalsūs europiečiai, besinaudojantys šiuolaikinėmis technologijomis.

Po to išryškėja pakalnutės, alyvų ir rožių kvapai. Jie simbolizuoja, kokie buvome ir esame per amžius: puoselėjantys protėvių tradicijas ir istorinį kultūrinį paveldą, darbštūs, drąsūs ir kūrybingi žmonės, tvirtai stovintys ant žemės.

Galiausiai pajuntame ambros, medžių samanų, kedrų, sandalo medžių, pačiulių, muskuso, medžio dūmo aromatą, kuriame atsiveria tai, kuo pagrįstai didžiuojamės: gyva indoeuropiečių kalba, seniausia baltų valstybe, pagoniška praeitimi, tolerancija kitoms tautoms ir religijoms.

Dvejus metus kurtas „Lietuvos kvapas“ sukomponuotas ne tik iš vietinių kvapų, siekiant pabrėžti, kad esame moderni ir atvira valstybė. Kvepalus pagamino kompanijos „Galimard“ parfumerijai iš Prancūzijos, kurie naudojo aukščiausios kokybės natūralias kvapų esencijas. Šiuo kvapu galima kvėpinti ne tik kūną ir drabužius, bet ir minkštus baldus, kilimus, užuolaidas ar kitas interjero detales.

Šis ambicingas projektas – puikus produkto reklamos pavyzdys, kurio pasisekimą lėmė prasminga idėja, jos įgyvendinimui skirtas laikas ir kūrėjų tikėjimas savo sėkme. „Lietuvos kvapo“ dizainas pasižymi lakoniškumu. Gaminio dizainą sukūrė dizaineris Juozas Brundza, grafinį dizainą – Giedrius Laurušas.

Dizaino rūšis, susijusi su apipavidalinimu, reklama ir leidyba: plakatų, logotipų, etikečių kūrimas, bukletų, knygų maketavimas, reklaminių skydų projektavimas.

[gr. logos – žodis + týpos – atspaudas] Taikomosios grafikos kūrinys, kuriuo ženklinami įstaigos blankai, vokai, pramonės įmonių gaminiai bei jų įpakavimas. Kuriamas grafikos ir grafinio dizaino priemonėmis. Būdinga lakoniška forma, simbolika, raidžių deriniai.

Bet kokia forma ir bet kokiomis priemonėmis skleidžiama informacija, skirta paveikti žmones.