Labai dažnai mados dizaineriai, kurdami unikalias drabužių kolekcijas, šiuolaikiškai interpretuoja tautinius motyvus. „Įkvėpimo semiamės aplinkoje, kurioje gyvename, norime kurti istoriją dabar, gerbti aplinką ir savo kultūrines tradicijas“,– teigia „LT indentity“ kūrėjos Jolanta Rimkutė ir Ieva Ševiakovaitė. 2011 m. jos pristatė kolekciją „Baltai“, kuri 2012 m. tarptautiniame mados konkurse „Baltic Fashion Award“ laimėjo garbingą antrąją vietą.
Tiek prasmės, tiek formos požiūriu daugiasluoksnės kolekcijos sumanymas kelia apmąstymus apie gamtos ir kilmės svarbą žmogaus gyvenime, apie šių dienų baltus, kurie ieško natūralumo taikydami naujausias technologijas.
Subtilią kolekcijos spalvinių tonų gradaciją ir faktūrų kontrastus greičiausiai įkvėpė ūkanotas Lietuvos oras. Kita vertus, iš natūralių audinių – vilnos, medvilnės, lino – sukurti vyrų ir moterų drabužiai yra universalūs ir funkcionalūs. Išraiškinga lakoniška forma kolekcijoje atskleista senovės baltų simbolika (daugiau apie „Baltų“ ženklus).
„Baltai“ – kolektyvinis darbas. Kolekciją kūrė mados dizainerės Jolanta Rimkutė ir Ieva Ševiakovaitė, grafikos dizaineris Edvardas Kavarskas, daiktų dizainerė Eglė Skuodaitė, medijų menininkai Rudolfas Levulis ir Paulius Mazūras, architektas Denisas Bondaras ir kiti.
APIE AUTORES(CV)
Mados dizainerės Jolanta Rimkutė ir Ieva Ševiakovaitė baigė kostiumo dizainą Vilniaus dailės akademijoje. Stažavosi mados namuose „Lecoanet Hemant“. Nuo 1997 m. kuria ir pristato kolekcijas kartu. Nuo 2003 m. duetas įkūrė savo prekių ženklą „LT identity“ – tai žinomiausia Jolantos Rimkutės ir Ievos Ševiakovaitės kūrybos pakraipa, aprėpianti ne tik drabužius, jų dizainą, bet ir įvairius kasdienius daiktus. Nuo 2007 m. įsteigta „Studija LT“ sujungė visas dizainerių veiklos sritis.
Pagrindinis, lengvai atpažįstamas dailės kūrinio kompozicijos elementas. Vaizduojamasis objektas, sukeliantis tam tikrą nuotaiką.
Daiktas arba sutartinis ženklas, turintis kokios nors abstrakčios sąvokos, idėjos reikšmę.