Dauguma vakaruose suklestėjusių subkultūrų nors ir veluodamos pasiekia ir Lietuvą. Nemažai tokių atsirado dar sovietmečio laikais, o keičiantis santvarkai, jos išgyveno savo aukso amžių.
Šiandien, kai kurios, pavyzdžiui hipių, subkultūros nebėra tokios aktualios kaip gyvavimo pradžioje, tačiau kelios vis dar turi nemačai gerbėjų. Pavyzdžiui iš nuolat atsirandančių grafičiu
galima spręsti kad hiphopas Lietuvoje gyvas, nors jos atstovai ir atlikėjai viešai nepropaguoja banditizmo, kaip įprasta JAV. Lietuviško repo kūrėjų tekstai daugiausia susiję su socialiniu
protestu,ir jie, galima sakyti, perimė šioje nišoje 8 – 9 dešimtmetyje lyderiavusių pankroko grupių manifestus. Taip pat pastaraisiais metais didėja ir atokiau nuo visuomenės problemų
besilaikančių gotų svarba – tai rodo jiems skirtų renginių gausa. Bet koncertų ir festivalių kiekiu juos vis dar lenkia metalistai.
Kaip manote, kodėl lietuvos hiphopo kultūra taip skiriasi nuo JAV?