APIE SPEKTAKLĮ REŽISIERIUS IŠTRAUKA UŽDUOTYS
KLAUSIMAI KŪRYBINĖ UŽDUOTIS
1. Iš ko galima spręsti, kad spektaklyje vaizduojama mokyklos aplinka? Pažymėkite keletą teisingų atsakymų.
a) Iš mergaičių uniformos;
b) Iš berniukų aprangos;
c) Iš to, kad dalyvauja mokyklos inspektorius ir direktorius.
d) Iš būdingo mokyklai konflikto.
e) Stovi mokykliniai suolai.
f) Nuskamba skambutis.
2. Kai mokyklos inspektorius užduoda klausimus, yra humoro momentas. Koks tai momentas? Kaip manote, kokiu tikslu jis čia panaudotas?
3. Ištraukos pradžioje vienas iš gimnazistų bando pasiūlyti būdą, kaip išspręsti iškilusią problemą. Ko jis siekia? Pažymėkite vieną teisingą atsakymą.
a) Paneigti;
b) Įtikinti;
c) Išbarti;
d) Suklaidinti;
e) Pasibelsti į sąžinę.
4. Į Jasiaus prisipažinimą pavogus šimtą litų itin jautriai reaguoja jo klasės mergaitė. Kaip manote, kodėl? Kokia jos vidinė būsena? Kokias raiškos priemones aktorė pasirenka?
5. Mokyklos inspektorius apklausia gimnazistus. Kokiomis teatro raiškos priemonėmis kuriamas šis momentas? Pažymėkite keletą teisingų atsakymų.
a) Panaudojama muzika.
b) Inspektorius žingsniuoja pirmyn ir atgal.
c) Inspektorius laiko už nugaros sunertas rankas.
d) Inspektorius kalba griežtu tonu.
e) Pasigirsta šaižūs garsai.
f) Mokinių veido išraiškos rodo vis didesnį nerimą.
6. Kuris įvykis ištraukoje laikytinas kulminacija? Paanalizuokite režisieriaus panaudotas šio įvykio išraiškos priemones. Kuo jos skiriasi nuo prieš įvykį ir po jo naudojamų raiškos priemonių?
a) Iš mergaičių uniformos;
b) Iš berniukų aprangos;
c) Iš to, kad dalyvauja mokyklos inspektorius ir direktorius.
d) Iš būdingo mokyklai konflikto.
e) Stovi mokykliniai suolai.
f) Nuskamba skambutis.
2. Kai mokyklos inspektorius užduoda klausimus, yra humoro momentas. Koks tai momentas? Kaip manote, kokiu tikslu jis čia panaudotas?
3. Ištraukos pradžioje vienas iš gimnazistų bando pasiūlyti būdą, kaip išspręsti iškilusią problemą. Ko jis siekia? Pažymėkite vieną teisingą atsakymą.
a) Paneigti;
b) Įtikinti;
c) Išbarti;
d) Suklaidinti;
e) Pasibelsti į sąžinę.
4. Į Jasiaus prisipažinimą pavogus šimtą litų itin jautriai reaguoja jo klasės mergaitė. Kaip manote, kodėl? Kokia jos vidinė būsena? Kokias raiškos priemones aktorė pasirenka?
5. Mokyklos inspektorius apklausia gimnazistus. Kokiomis teatro raiškos priemonėmis kuriamas šis momentas? Pažymėkite keletą teisingų atsakymų.
a) Panaudojama muzika.
b) Inspektorius žingsniuoja pirmyn ir atgal.
c) Inspektorius laiko už nugaros sunertas rankas.
d) Inspektorius kalba griežtu tonu.
e) Pasigirsta šaižūs garsai.
f) Mokinių veido išraiškos rodo vis didesnį nerimą.
6. Kuris įvykis ištraukoje laikytinas kulminacija? Paanalizuokite režisieriaus panaudotas šio įvykio išraiškos priemones. Kuo jos skiriasi nuo prieš įvykį ir po jo naudojamų raiškos priemonių?